неділя, 8 червня 2014 р.

Знайти своє місто під сонцем

Кожного разу,коли я йду на пари, то дивуюсь тому,що мрії здійснюються. Адже,ще 3 роки тому, така звичайна зараз процедура, здавалась мені атрибутом Бога.  Ніхто не вірив,що в мене вийде здійснити цю мрію -  навчатися у Львові, за 600 кілометрів від дому. Мій батько до останнього повторював,що Київ – то моя доля,але,як виявилось тепер,він помилявся. Саме про це я думаю,коли йду в університет. Я вдихаю на повні груди і кажу собі: «Я саме там,де маю бути. Я обрала вірний шлях».
Але дорога довга,тому це далеко не все. Коли я ходжу з кимось,то вся путь минає за розмовами,а коли йду сама,то декламую або вчу вірші Єсеніна та Бродського. Це я роблю вголос,і перехожі часто здивовано озираються. Апогей мого декламування припадає на вулицю Євгена Коновальця.  Постійно думаю про  те,що якось буду тут жити,і кожного дня дивитися,як сонце підсвічує листя каштанів. В мене обовязково буде гарний балкон,на якому я буду  слухати гудіння трамваї і спостерігатиму за серпневими зорепадами. Моя мама,певно,привезе туди силу-силенну вазонок та квітів,за якими я не буду доглядати.  
Багато людей ходять в навушниках,бо люблять свою музику більше, ніж звуки міста,чи розмови перехожих. В мене все навпаки. Якби я була в навушниках,чи почула б, хто вчора виграв Х-фактор,чию квартиру сьогодні буде пограбовано,чи дізналася б про те,чим хвора продавчиня в магазині, і як їй робили операцію. Однозначно, що ні. Я б пропустила мільйони персонажів,характерів та облич. Але хочу виділити з усіх баяніста біля Костелу святих Ольги та Єлизавети. Ранок,який починався з його «Червоної рути» відразу ставав добрим,і мені здавалось,що кинувши йому монетку,я  забезпечую собі вдалий день. Він завжди ствердно  кивав головою,ніби підтверджуючи в мою теорію. Зараз я бачу,його рідше,бо живу за іншою адресою.
Взагалі  дорога кудись – це атракціон. Чи сама я йтиму,чи з кимось,це можливість співати,танцювати,складати вірші,будувати плани,фантазувати,спостерігати за перехожими,махати «привіт» похмурим незнайомцям у тролейбусах,автобусах і трамваях, дякувати водіям,які зупиняються на пішохідному переході, слухати вуличних музикантів, дивитись на ранкових безхатьків чи клацати щось в телефоні.
Коли я тільки починала ходити в університет,то кожного разу йшла іншою дорогою,блукала вулицями,втікала від дядечок, які пропонували встановити мені пластикові вікна чи балкон,сідала не на той тролейбус, вивчала нові назви магазинів та компаній,запитувала дорогу у п’яного листоноші, і врешті-решт, як маяк,з туману мені виднівся Лісотехнічний університет, і я  приходила до пункту призначення. До речі,щодо «лісотеху», то особливо він гарний в тумані. Іноді йдеш зранку,і навіть не бачиш, що він там ховається. Лише помічаєш, як з сивого простору виринають темні постаті сонних студентів.
Мене зустрічає напівпорожній корпус і сонний вахтер. Шукаю аудиторію за криками своїх одногрупників,усміхаюсь і ще раз повторюю собі: « Я там, де і маю бути, я на своєму місці».


5 коментарів:

  1. Неймовірно приємно знайти такий класний, щирий, чесний та справжній журнал. Справжня насолода - читати ось такі думки, обгорнуті літерами та словосполученнями. Прочитав геть усе) І за це хочу дуже-дуже сильно подякувати.
    P.S. А тут тяжко залишити коментар - ледве знайшов якийсь профіль, який система прийняла)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вауу)!Так приємно такі слова чути)
      Це я Вам дякую,що прочитали,і доклали зусиль,щоб донести до мене свої враження:)

      пе.се. мабуть,через те, так мало коментарів)

      Видалити
    2. Читав із задоволенням) Тільки давай на "ти", будь ласка, здається я ще не такий старий;)
      І дякую, що й мої записи почитала, це приємно)

      З.І. аха) можливо й так!
      P.P.S. Запам'ятай - "На бамбетлі"

      Видалити
    3. та давай) Просто "Ви" - це на всі випадки життя,звідки мені знати твій вік,якщо ти і сам в ньому не впевнений))
      Мене зацікавило - я прочитала,мені сподобалось) Тепер слідкуватиму за твоїми дорожніми записками)
      Дякую) Спробую запам*ятати і,що найголовніше - знайти)

      Видалити